0475/ 46 54 35 feelgood@stijncoppe.be

Onze diensten

Eén van de belangrijkste kenmerken van een
goede trainingssessie is dat u zich niet
hoeft te forceren.

Alle oefeningen zijn op maat gemaakt om
blessures of langdurige spierpijn te voorkomen.

Uw profiel wordt opgemaakt tijdens een
gratis proefsessie en aan de hand daarvan
volgen we een persoonlijk trainingsschema.

4 pijlers van onze trainingen

Afhankelijk van uw doelstellingen leggen we meer of minder nadruk op een van de pijlers.

 

Verwacht geen te moeilijke, te complexe, te zware oefeningen maar een perfect afgewogen workout waar u zich goed bij voelt en waar u plezier aan beleeft.

1. Fitter lichaam

  • Dagelijkse activiteiten probleemloos aankunnen
  • Verbeter lichaamskwaaltjes
  • Werken aan het uithoudingsvermogen
  • Vergroten van de beweeglijkheid

2. Krachtiger lichaam

  • Buik, rug en schouders versterken (core van het lichaam)
  • Evenwichtiger worden
  • Verbeter sportprestaties
  • Algemene krachtontwikkeling

3. Slanker lichaam

  • Aangepast voedingsadvies
  • Hulp om uw levensstijl aan te passen

4. Beter in je vel

  • Positieve kijk op het leven
  • ‘The sky is the limit’- gevoel bereiken

Behaal uw doelstellingen bij u thuis of in onze zaal

Haalt u liever uw doelstelling alleen, met iemand erbij of in een kleine groep? U mag steeds rekenen op een persoonlijke begeleiding en resultaat!

We trainen samen in de speciaal daarvoor uitgeruste zaal, buiten in de natuur of bij u thuis.

Individuele Begeleiding

Training per twee

Small Group Training

Hoe en Waar

Alle trainingen gebeuren individueel, per 2 of in kleine groep tot 8 personen.

De trainingen gaan door bij u thuis, in de natuur, of bij ons in de zaal. Onze zaal is gelegen in Oostkamp naast Nieuwenhovebos en op 3 min van de autostrade.

Stap 1: intakegesprek met gratis proefsessie

Hier zullen we de doelstellingen bepalen op korte (8 weken) en lange termijn (afhankelijk van de doelstellingen) en  werk ik trainingsschema’s uit om aan deze doelstellingen te voldoen.

Stap 2: Trainingschema’s samenstellen

Als u kiest voor Persoonlijke begeleiding of training per Koppel 

Zal ik aan de hand van ons intakegesprek beginnen aan de persoonlijke schema’s voor de komende weken.

 

Als u kiest voor Small Group Training: 

Zullen we samen kijken welke trainingen er best geschikt zijn voor uw doelstellingen.

Stap 3: Opvolging & motivatie

Niet alleen de juiste trainingen zijn belangrijk. Er wordt ook aandacht besteed aan de wekelijkse opvolging & coaching bij u thuis of in onze sportzaal

Word fit!

10 + 12 =

Ik ben 52 jaar, heb een druk huishouden en maak weinig tijd voor ‘beweging’. Er is altijd wel iets te doen.

Toch weet ik dat na elke training ik een goed gevoel heb. Stijn zorgt ervoor dat: het een uurtje ontspannen is, ik mijn hoofd kan leegmaken, ik mijn lichaam op een juiste manier beweeg en spieren gebruik waarvan ik niet weet dat ze bestaan.

Ik zou dit niet meer kunnen missen in mijn wekelijkse routine. TOP!!

Martine, 52j

Stijn Coppé levert prachtig werk. Hij is geduldig, professioneel en geïnteresseerd in wie ik ben. Samen hebben we in 6 weken een strak schema afgewerkt. Ik voel me fitter en beter dan ooit. Hij gaf me ook praktische tips zodat ik verder gemotiveerd kan blijven als hij er niet is. Aanrader!

Nikolaas, 35j

Over Stijn Coppé

  • Diploma’s: Bachelor lichamelijke opvoeding en bewegingsrecreatie, Functional Trainer (Functional Training Network), Mental Coach, Functional Trainer Summit (München)…
  • Werkervaring: Enkele jaren gewerkt in verschillende fitnesscentra gecombineerd met personal training aan huis en groepslessen in bedrijven.
  • Sterkten: Motiveren en inleven in verschillende situaties. Mensen motiveren om hun levensstijl aan te passen. Samen verleggen we uw grenzen. ‘Live your life to the fullest!’
  • Visie: Het perfect evenwicht vinden tussen bewegen, voeding en zich goed voelen.
  • Missie: Opgeven staat niet in mijn woordenboek. Samen zullen we uw doelen bereiken.
De meeste mensen hebben geen idee hoe goed hun lichaam is ontworpen om zich goed te voelen.